Ana içeriğe atla

İdari personel ve teknisyenlerin katılımıyla Fakülte Sekreterimiz Fuat Bilgin başkanlığında Bahar dönemi değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda, üniversite bünyesindeki idari süreçlerin daha etkin ve verimli yürütülmesi amacıyla çeşitli konularda istişare yapıldı. Toplantının ilk bölümünde önümüzdeki günlerde gerçekleştirilecek iç tetkik ziyaretlerine yönelik hazırlıkların önemi vurgulandı. Bu kapsamda, tüm birimlerin kullandığı evrakların QDMS (Kalite Doküman Yönetim Sistemi) üzerinde kayıtlı olması gerektiği hatırlatılarak, tüm işlemlerin kayıt altına alınması, belgelerin düzenli arşivlenmesi ve erişilebilirliğin sağlanmasının kurumun kalite hedeflerine ulaşmasında kritik bir rol oynadığı belirtildi. Yıllık, hastalık, mazeret ve günlük izinlerin planlamasında dikkat edilmesi yıllık, hastalık izin süreçlerinde ikiz görevlendirme yapılmasının önemi vurgulandı. Bölüm sekreterlerine, belge ve dilekçe kabul işlemlerindeki esaslar hakkında bilgi verilirken, birim bazında yürütülen arşiv çalışmaları ve kayıt düzenlemeleri değerlendirildi.  Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ve İŞKUR iş birliğiyle yürütülen stajyer öğrencilerin puantaj ve çalışma süreleri gibi konular hakkında bilgilendirmeler yapıldı.

Toplantının teknisyenlerle ilgili bölümünde, laboratuvar ve atölyelerin etkin ve verimli kullanımı, iş güvenliği esaslarına uyulması ve mesai saatlerinin düzenli takibi konuları ele alındı. T1, T3 ve T4 binalarındaki idari bina sorumluları ve idari koordinatörlerin çalışma esasları hakkında bilgi paylaşılırken, atölye ve binalardaki eksikliklerin tespiti ve giderilmesi hususunda açıklama yapıldı.

Toplantı, kurum içi motivasyonun artırılması amacıyla birimlerin daha sıkı iş birliği içinde çalışması gerektiği yönünde yapılan çağrılar ve katılımcıların dilek ve temennilerinin paylaşılmasıyla sona erdi.

Galeri