Ana içeriğe atla

Mazereti nedeniyle Bahar Yarıyılı derse yazılma işlemini SABİS üzerinden yapamayan öğrencilerimiz, 21-25 Şubat 2022 tarihleri arasında ekte yer alan formları yönetmeliği uygun olarak doldurduktan sonra danışman Araştırma Görevlilerine mail yolu ile veya elden teslim etmeleri halinde ders kaydı yapabileceklerdir.

 

Başvuruda Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar,

  • Başvuru formlarında istenilen bilgileri eksiksiz doldurunuz.
  • Mucbir sebepler haricinde SABİS üzerinden alınan dersler silinemez.
  • Alınan/alınacak tüm dersleri ekte yer alan programa yazınız.
  • II. Öğretim, 4 yılını tamamlayan I. Öğretim öğrencileri ve Azami Süre öğrencileri harçlarını eksiksiz yatırmalıdır.
  • Mail yoluyla yapılacak başvurularda öğrenci mail hesabı kullanılması zorunludur. Form ve ekleri tek bir pdf dosyası olarak düzenlemeli ve öğrenci bilgileri ile adlandırmalıdır. (örn: g170908000_denizdeniz)
  • Yukarıda belirtilen hususları yerine getirmeyen öğrencilerin başvuruları kabul edilmeyecektir.